Perkongsian pengalaman.. kenangan anak-anak.. resepi.. percutian..

Wednesday 25 September 2013

Isteri Norshahrul Idlan Talaha MAT YO ??? Marah Pak Guard

Mat Yo?
Sape Mat Yo ni?
Memang saya tak kenal langsung dengan Mat Yo.

Bila dah kata tak kenal, mulalah saya google cari siapa sebenarnya Mat Yo ini.... Mat Yo atau nama sebenarnya Nor Shahrul Idlan Talaha, adalah seorang pemain bola sepak negara terkenal. Dan sekarang bukan nak cerita pasal Mat Yo.. atau kehebatan dia di padang bola, gol cantik kah?.. sepakan mengancam kah?... Ini cerita isteri Mat Yo, Siti Aisya Adam yang bergaduh dan memaki hamun seorang pakcik guard kerana parking. Eh! kenapa ni?

Jom Tonton Vedio di sini :





Rumusan saya di sini.. tak salah pakcik ni la.. tak kenal siapa Mat Yo.. apatah lagi isterinya Siti Aisya Adam tu.. sebab saya sendiri pun baru kenal Mat Yo setelah isu ini tersebar meluas di internet...

Tapi memeng kecoh la... seperti ada adap si Siti Aisya ni, mulut lancang kemain.. berbalas kata-kata kesat pasa golongan rendah, warga emas pula tu... Semoga Allah menyedarkan kamu dik...   dan membuka pintu hati mu.. rezeki kamu sekarang semuanya dari Allah...

Tak pasti post ini di tuju kepasa siapa.. apa pun saya sokong Mhad Amin Ahmad. "tak baik kata macamtu, kalau tau dalam pihak yang betul pun"


Susulan Kejadian Pergaduhan Isteri Mat Yo dengan pakcik Guard ini

No comments: