Perkongsian pengalaman.. kenangan anak-anak.. resepi.. percutian..

Wednesday 27 February 2013

Amnum Club : Terima Kasih

Yey.... dapat juga akhirnya. Sedang leka di depan lettop tiba-tiba ada yang picit hon. Ingatkan barang yang saya beli on9 di facebook dah sampai atau hadiah dari Method. Rupanya lain, tapi memang mula-mula blurrr juga. Sebab bila pegang bungkusan, lembut aje.. nak kata baju .. semalam dah sampai yang saya beli dari kawan lama semasa sekolah dulu di facebook.


Bila dah buka baru tahu... hadiah penebusan dari contes Anmum Club. sesiapa yang pernah baca mesti ingat entri saya tentang ini. Klik Sini

Nampaknya ada juga rezeki bayi saya yang bakal lahir tak lama je lagi.





 Inilah rupanya selimut bantal yang comel 2 in1. Memang comel sangat dan lembut. Terima Kasih Anmum Club.

3 comments:

Mama4hero said...

bestnyer..nak jugak..he3..

Bellezza Bunga Matahari said...

dapat free sure best.. kan.. ;)

Zita said...

Hi...untuk kesihatan ...jom visit saya di http:// vitaminvortexs.blogspot.com